Friday, January 25, 2008

aku salah ke dia yg salah ni?

ada orang buat salah .. lepastu bagi nasihat.. lepastu dia kasi keluar balik apa aku cakap kat dia, bagi aku sangat panas...


orang bersalah cakap:
"kalau buat nanti kata orang tak boleh kontrol diri..."

dalam hati aku "dengar je la aku cakap apa.. yang nak komen tu buat apa? kalau boleh kontrol diri sukati hang la... no regret sebab aku dah cakap..."


orang bersalah cakap:
" kawen? tengokla prestasi.."

dalam hati aku " wow, dunt u believe? sad2..."


orang bersalah cakap:
"kurus sebab makan hati.."

dalam hati aku" memang la.. but i'm not lembut hati sgt.. kalau aku keras .. hem ulam jantung la .."


orang bersalah cakap:
" xjadi pegi s'wak? pikir pasal keje ke bende lain?"

dalam hati aku" hem i'm not that miserable k.. waras lagi niii.."


orang bersalah cakap:
"janji kalau tak buat nyesal.."

dalam hati aku" fuh.. still negatif to me a?.. dun u learn? mayb u never learnt... or will never"


patutkah? pls dun feel secure sebab aku rasa insecure.. i wont regret if anything happen.. i hv tried my very best, it's up to u sama ada nak assist me.. or nak tambah limau nipis campur cili sikit on my wound...

4 comments:

DINATRA said...

wow...

it was about me and how much u hate me..
i'm sorry... i'm so sorry...

regards,
"AKU YANG SALAH"

DINATRA said...

i dont wanna be limau nipis with chillies on your wound anymore... i really hate what i have become and what had i made you become...

Anonymous said...

hmm..it mights be late to respond..
but as u knw, ppl do make mistakes,darl..

NOORULADZIM is a great guy..;P
tough outside but fragile inside.
Nway, u ar such a wonderful dearie..TC aite..

nadzate said...

emm its over...